Somos lo que pensamos

mayo 31, 2008

AHT-ri EZ! (NO al TAV!)

Filed under: Uncategorized — somosloquepensamos @ 4:49 pm

AHT EZKaixo,

egun hauetan, AHT-ren aurkako zenbait hitzalditara joan naiz eta esan beharra dago, izugarrizko manipulazioa egon dela denbora guzti honetan zehar komunikabideen esku.

AHT-rekiko daukadan interesa eskolan hasi zen. Euskerako klasean liburu bateko testu bat irakurri genuen. Honek AHT-ren aurkako eta aldeko puntuak azaltzen zituen eta segituan pentsatu nuen, aurkakoak askoz ere garrantzitsuagoak zirela. Hortik aurrera informazio ugari alde batetik eta bestetik irakurtzen hasi nintzen eta geroz eta argiagoa nuen proiektu honekiko nuen iritzia.

Azkeneko egun hauetan, Gelditor-ekin zerikusia duten hitzaldietara joan naiz eta hauetan, zabaldutako mito ugari gezurra direla azaldu dute eta arrazoiak eman dituzte. Oso interesgarria iruditu zitzaidan eta gaur arratsaldean AHT-ren aurkako manifestazio batera noa. Beste post batean azalduko ditut zenbait arrazoi AHT-a ez eraikitzeko.

Hemendik 45 minutura hasi behar da manifestazioa Donostiako Boulevard-ean beraz dagoeneko prestatzen ari naiz hara joateko.

AGur!!

1 comentario »

  1. maldiiiitos! necesito aprender euskera xD

    Comentario por /grunch0 — junio 9, 2008 @ 7:49 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Responder

Blog de WordPress.com.

